پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پرهام

پروژه قطع پوشک

1391/4/17 8:42
نویسنده : پرهام
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

                                               

با سلام به تمام دوستان عزیزم . من الان تقریبا 6 روز هستش که تحت آموزش رفتن به دستشویی هستم . مامان این پروژه بزرگ رو از روز 10 تیر با شروع 22 ماهگی بنده اغاز کرده و خداییش خیلی سر این قضیه زحمت کشیده . اول با لگن کودکانه آموزش رو شروع کرد ولی بنده زیر بار نرفتم و الان مامان تقریبا هر 30 دقیقه یکبار من رو به دستشویی می بره تا جیش کنم ،من هم حسابی یاد گرفتم و بعد از هر جیشی مراحل سیفون کشی ، آب بازی با شیلنگ و........ رو انجام می دم .هنوز نمیتونم وقتی جیش دارم مامان رو صدا کنم ، خوب این رو هم یاد می گیرم. در ضمن هنوز شبها هم پوشک می شم خوب هنوز زوده هر چیزی مراحل خاص خودش رو داره .خلاصه الان 6 روز هست که مثل عکس زیر شدم

                        

راستی حوله جدیدم رو هم بالاخره افتتاح کردم و کلی هم دوستش دارم

    

تو حیاطمون هم گلهای خوشکل در اومده که من باهاشون عکس گرفتم

   

خوب دیگه همتون رو به خدا می سپارمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 9:33
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرهام می باشد