پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پرهام

تولد 3 سالگی پرهام

1392/6/27 10:24
نویسنده : پرهام
2,455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . بالاخره از بعد از یک ماه شب بیداری تونستم وسایل تولد پرهام رو جمع و جور کنم . خلاصه اینم عکس های تولد زندگی من با تم باب اسفنجی

عکس ها رو در ادامه مطالب می تونید ببینید.

فلش سر در منزل

خوشامد گویی

ریسه ها

 

یه عکس کوچولو از میوه

این هم از ژست زیبای آقا پرهام

حالا آقا پرهام اسفنجی و کیک (تاجش رو هم خودم درست کردم )

جذبه رو !!!!!!!!!!!!!!

کارت تشکر(طراحی ، ساخت و ........... کار مامان پرهام )

پشت پاکت

روی پاکت

روی کارت

داخل کارت

این هم مامان و بابای پرهام (کادوی تولد از طرف مامان و بابا میکروفون )

بفرمایید شام ( پیراشکی و سالاد ماکارونی )

و در آخر مهمانهای عزیزمون با کادوهای دوست داشتنی

مامان جون ( ربع سکه و ماشین)

بابا حاجی و مامان جون(لباس)

عمه لیلا(لباس)

عمو حمید (هلیکوپتر)

عمو مصطفی(تریلی کنترلی)

 

 

عمو رضا (ماشین کنترلی )

 

 

مامان بزرگ (50000)

زن عمو فخری (ربات کوچولوی من )

خاله فاطمه و مجید (انگری برد و لباس)

 

و مهمانهای بندری

خاله صدیقه و زینب جان (50000)

خاله محدثه و عمو سعید(قطار)

با تشکر از همه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرهام می باشد